23 вересня в Києві за ініціативи Всеукраїнського об’єднання «Український транспортний союз», Федерації роботодавців транспорту України, АсМАП України, Всеукраїнської громадської організації «Асоціація автомобільних перевізників», Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства, партії «Відродження», Всеукраїнської громадської організації «Громадський рух «За Майбутнє» відбувся Всеукраїнський транспортний форум.
Головною метою проведення Форуму стало визначення стратегічних завдань розбудови транспортно-дорожнього комплексу України, зокрема в рамках проведення парламентських виборів в Україні у 2014 році.
Учасники Форуму констатували, що стан справ у автомобілістів, дорожників, річників, моряків, авіаторів – не кращий. Всі виступаючі на Форумі наголошували на негативних процесах, які відбуваються останнім часом у транспортної галузі, відсутність будь-яких реформ.

Докорінно змінити ситуацію на краще можливо маючи в новому складі Парламенту потужне транспортне «лобі».
Саме тому учасниками Форуму було прийнято одностайне рішення підтримати на позачергових виборах до Верховної Ради України партію «Відродження» та висунуто кандидатами у народні депутати від цієї політичної сили, яка є ініціатором ґрунтовних змін транспортного законодавства, кращих представників транспортної галузі.
До виборчого списку під порядковим №1 включено президента «Українського Транспортного Союзу», президента АсМАП України, колишнього міністра транспорту України Леоніда Костюченка.
 Разом підтримати партію «Відродження» на виборах 2014 року вирішили представники автомобільного транспорту, дорожній галузі, залізничники, моряки, річники, Профспілка працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України, інші громадські організації з метою створення єдиної платформи транспортників у рамках політичної партії.
Транспортники України переконані, що партія «Відродження» повинна пройти у Верховну Раду України та допомогти Президенту України Петру Порошенку навести лад у нашій спільній домівці, в тому числі у кадровій політиці на транспорті та боротьбі із корупцією, напрацювати законодавчі акти, що стосуються усіх видів транспорту та дорожнього господарства, спрямованих на подолання негативних явищ у галузі. Справа лише за малим - розпочати діяти. Адже будь-яке зволікання – це лише затягування міцного вузла проблем такої важливої галузі економіки, як транспорт.
ЦК галузевої профспілки просить членів профспілки підтримати позицію транспортників та громадських організацій.