7 жовтня 2014 року за рішенням Чернігівської обласної  організації профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України, Асоціації підприємств автомобільного транспорту «Чернігівтрансавто» та Чернігівської обласної організації роботодавців автомобільного транспорту відбувся мітинг протесту автоперевізників Чернігівської області з вимогами:
1. Відсторонити Аношенка Ю.М. від обов'язків головного координатора транспорту в області. Перевізники не вірять у спроможність Аношенка Ю.М. професійно і чесно реагувати у цій складній економічній ситуації на проблемні питання в перевезеннях пасажирів; вимагають повернути до Департаменту житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури облдержадміністрації підпорядкованість галузі автомобільного траснпорту.

2. Забезпечити компенсування збитків автопідприємствам області від пільгових перевезень пасажирів. Неповне відшкодування збитків автопідприємствам області від пільгових перевезень пасажирів – загроза припинення приміських і міських перевезень. Станом на 1 вересня поточного року не компенсовано 2,5 млн. грн.
3. Забезпечити підвищення тарифів. Збиткові тарифи – руйнація економіки автопідприємств. Запас, що був закладений в граничних тарифах, затверджений розпорядженням № 187 вичерпався.    Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту передбачає перегляд рівня тарифів в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%. Зростання ціни на паливо за цей період склало 156%. В даний час переважна більшість облдержадміністрацій по Україні переглянула тарифи.
4. Автоперевізники області вимагають від облдержадміністрації провести рішучу боротьбу з нелегальними перевізниками. Продовжується суттєве збільшення кількості перевізників, які здійснюють регулярні перевезення без дозвільних документів, під видом інших перевезень. Це нелегальні перевезення, які захопили 40% всіх перевезень в області. Урядова заборона перевірки до кінця поточного року, не сприяють поліпшенню обстановки в транспортній галузі. Дії «нелегалів» призводять до закриття автопідприємств, нерентабельних маршрутів в сільській місцевості, автостанцій в районах області. Від дій «нелегалів» бюджет України недоотримує 15 млрд. гривень щорічно.