Новини галузевої Профспілки

Публікуємо рішення що прийняті.

РІШЕННЯ
Комітету з питань автомобільного транспорту, шляхового господарства та безпеки дорожнього руху Громадської ради при Мінінфраструктури

30.09.2014р.                                                    м.Київ                                                                   №1

Про позицію Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України щодо
тарифоутворення на перевезення
пасажирів на приміських і міжміських
автобусних маршрутах загального
користування

Питання тарифної політики щодо оплати послуг перевезень у громадському транспорті є одним із самих проблемних та важливих для перевізників.
Протягом багатьох років відсутнє чітке визначення у нормативних актах понять регульовані і вільні тарифи на перевезення пасажирів та багажу на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування. Замовники перевезень безпідставно занижують реальну оплату за надані послуги перевезень. Разом с тим, різке підвищення вартості палива, витратних матеріалів, запчастин та комплектуючих відповідно збільшує собівартість перевезень та формує низький рівень рентабельності.

23 вересня в Києві за ініціативи Всеукраїнського об’єднання «Український транспортний союз», Федерації роботодавців транспорту України, АсМАП України, Всеукраїнської громадської організації «Асоціація автомобільних перевізників», Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства, партії «Відродження», Всеукраїнської громадської організації «Громадський рух «За Майбутнє» відбувся Всеукраїнський транспортний форум.
Головною метою проведення Форуму стало визначення стратегічних завдань розбудови транспортно-дорожнього комплексу України, зокрема в рамках проведення парламентських виборів в Україні у 2014 році.
Учасники Форуму констатували, що стан справ у автомобілістів, дорожників, річників, моряків, авіаторів – не кращий. Всі виступаючі на Форумі наголошували на негативних процесах, які відбуваються останнім часом у транспортної галузі, відсутність будь-яких реформ.

Моментом виникнення колективного трудового спору (конфлікту) вважається 15.05.2014 р. коли було прийнято постанову V пленуму ЦК профспілки, затверджені вимоги до Кабінету Міністрів України.
23 вересня 2014 року відбулося розширене засідання президії ЦК профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України з питання: «Про вступ профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України в колективний трудовий спір на національному рівні з Кабінетом Міністрів України».
Працівники дорожніх організацій не отримали заробітну плату за квітень-серпень 2014 року.
Руйнування доріг досягло безпрецедентних масштабів. Через відсутність фінансування у поточному році не розпочато ремонтно-будівельні роботи.

Голова Громадської ради Олег Хмарний прозвітував про роботу ради попереднього скликання та ініціативної групи по формуванню нового складу Громадської ради. Так, до участі в установчих зборів було допущено 32 представника інститутів громадянського суспільства, які добровільно заявили про бажання взяти участь у роботі Громадської ради.

Проте, установчими зборами було вирішено затвердити склад Громадської ради у кількості 28 представників громадських організацій. Під час першого засідання Громадської ради її Головою вибрано Олега Тимофійовича Хмарного – Голову Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства України.